anyám
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Belépés

Elfelejtettem a jelszavam!



Multiváltó
Felhasználónév:


Jelszó:


Legutóbbi témák
» Próbálgatások
Próbálgatások EmptyHétf. Jan. 13, 2020 3:51 pm by Admin

» Your first subject
Próbálgatások EmptyPént. Feb. 02, 2018 9:55 pm by Darrakard

Április 2024
Hétf.KeddSzer.Csüt.Pént.Szomb.Vas.
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

Calendar Calendar

Statistics
Összesen 4 regisztrált felhasználónk van.
Legújabb felhasználó: Yorcsi

Jelenleg összesen 5 hozzászólás olvasható. in 2 subjects

Ön nincs belépve. Kérjük, jelentkezzen be vagy regisztráljon

Próbálgatások

Go down  Üzenet [1 / 1 oldal]

1Próbálgatások Empty Próbálgatások Szomb. Ápr. 28, 2018 8:04 pm

Admin

Admin
Admin
Admin

Szabadon lehet garázdálkodni mindennel.

https://szuleink.hungarianforum.com

2Próbálgatások Empty Re: Próbálgatások Szomb. Ápr. 28, 2018 9:19 pm

Admin

Admin
Admin
Admin


~Adatok~



Alapadatok:
Név: Lance Kalver
Titulus: Veronia Vándora
Faj: Tünde
Frakció: N/A
Kaszt: Zsoldos
Nem: Férfi
Kor: 22

Út:

A Nomád útja: Azon karakterek tartoznak ide, akik őrposzt vagy székhely hiányában, vagy ezek ellenére Veronia tájai róják, sosem maradva sokáig egy helyen.
Bónusz: 100 TP Havonta, amennyiben a karakter aktív volt.
Kinézet:
Magasabb, 180 cm körüli szikár alak, látszólag nem különösebben izmos, ez azonban a tündékre jellemző szálkásság miatt van, fizikailag sem gyenge. A haja fehér, a füle pedig tünde létéhez híven hosszú és hegyes. Az eddigi csatáiból adódóan van jópár sebhely a teste különböző részein. A nagyvilág előtt általában csuklyában mutatkozik. Ez régebben azért volt, mert nem akarta mutatni, hogy tünde, most már inkább csak megszokás kérdése. Több sebhelye van már a kalandjaiból az egész testén, így az arcán is, a legszembetűnőbb a homlokán lévő kis vágás mellett a bal szemén át húzódó sebhely, amit egy bizonyos arkán mágus okozott a lövedékeivel.
Jellem:
A kisgyerekkori traumából adódóan egy kicsit még nehezebben nyílik meg, de a tartása mindig egyenes és büszke, büszke arra, hogy ő tünde. Nyelve éles, és szívesen köszörüli azokon, akik becsmérelik. A hitét elvesztette a támadás után, így teljesen kötetlenül mozog a nagyvilágban, nem törődve azzal, hogy mások szerint mi lenne a helyes, azt teszi, amit jónak gondol. Felbérlőivel szemben sem mutat különösebb tiszteletet, csak éppen annyit, ami nem fogja meggyőzni őket arról, hogy más munkájába kelljen fektetni a pénzüket, a társaival adott esetben viszont hajlandó (egy kis idő után) megismerkedni legalább annyira, hogy ne ismeretlenként harcoljanak egymás mellett. A szeméből határozottság és tettrekészség sugárzik. Nagyon fel tudja dühíteni, ha egy elhibázott csapás miatt szenved az egyik áldozata, a fájdalommentességet kedveli inkább, amikor dolgozik. Célt keres magának, jelenleg csak tengődik egyik napról a másikra, és várja, hogy mi lesz vele.


~Képességek~



PASSZÍV:
Személyes passzívok:

  • Cold bloodlust
    Leírás: Lance kifejezetten szeret felfedezés nélkül, meglepetésszerűen egyetlen támadással végezni a célpontjaival így amennyiben ez sikerül neki, varázserejének 20%-át visszatölti ezzel.

  • Név: Fae-touched
    Leírás: Lance töltött annyi időt tündérvarázslatok hatása alatt, hogy a természettel jobban összehangolódott, mint a legtöbben. Ennek eredményeképpen ha Lance a természetben van, érzékei kétszer olyan hatékonyak, mint általában, azonban kompenzálni is gyorsabban képes, így például a túl erős hangok vagy fények nincsenek rá erősebb negatív hatással.

Egyéb passzív:

  • Név: Szerencsefia
    Szint: 1
    Leírás: Az adott tárgyat, mint például ruhadarabot, ékszert, vagy más egyéb tárgyat megbűvölnek hogy szerencsét hozzon a gazdájának. Nem kell nagy dologra gondolni, csak egészen apróságokra, mint például egy elveszett tárgy megtalálása, plusz információ egy NJK-val való beszélgetés esetén, siker a kockázáskor, stb... Az szerencsés helyzetet a Mesélő dönti el, illetve olyan helyzetben amikor nincs mesélő, a karakter maga dönthet a helyzetről, viszont figyelembe kell venni, hogy ezek csak apróságokra vonatkoznak. Három napig érvényes, viszont naponta két alkalommal fejti ki hatását.

  • Név: Wanderer's Path / A vándor útja
    Szint: 3
    Ár: 2000 váltó
    Leírás: A tünde képessé válik könnyedén mozogni a fák ágai között, valamint az egyik fáról a másikra ugrás sem okoz gondot ezentúl neki. Természetesen az ágnak el kell bírnia a tündét! Passzív.

  • Név: Írni és olvasni tudás
    Szint: 1
    Ár: 500 váltó (Az egyháziak, varázslók, tudásdémonok, Neulanderek kezdéskor megkapják)
    Leírás: Csak úgy mint nálunk, a középkorban sem volt sosem biztosnak vett dolog az, hogy egy ember képes-e olvasni vagy sem... Még nemesek is akadtak, akiknek fogalma sem volt a betűvetésről, ám szerencsére aki felszerelkezik eme képességgel, annak nem lehet efféle gondja.

  • Név: Fáradhatatlan
    Ár: 500 váltó
    Szószám a tanulásról: 500 szó
    Leírás: Erre vagy éppen arra, de akárhogyan is nézzük, az utazás egy rettenetesen fárasztó dolog. Egy hosszú, végig gyalogolt nap után az embernek nem sok ereje van már harcolni, s természetesen komolyan visszaesik a felkészültsége is. A Fáradhatatlan képességgel rendelkező karakter képes akár két napot is kibírni jelentősebb pihenés nélkül, megnövelve akár a menekülési távot, akár simán az utazás sebességét. Harcot nem befolyásol.
AKTÍV
  • Név: Eilen / Sietség
    Szint: 1.
    Ár: Zsoldosok kezdéskor ingyen megkapják, 1000 váltó
    Leírás: A zsoldos mozgási és támadási sebessége is körülbelül másfélszeresére nő megközelítőleg öt percre.


  • Név:  Betäuben / Kábítás
    Szint: 1.
    Ár: 1000 váltó
    Leírás: A zsoldos fegyvere tompa részével (pl. markolat) üti meg ellenfele fejét, egy másodpercig megakadályozva a koncentrációban. Időnyerésnek jó, mivel komoly sérülést nem okoz.


  • Név: Schlachtruf / Csatakiáltás
    Szint: 2.
    Ár: 1500 váltó
    Leírás: A zsoldos felkiált, magára vonva az ellenfelek figyelmét és kényszerítve őket, hogy a zsoldost támadják a csapattársak helyett.


  • Név: Érmepöckölés/Coin Toss
    Szint: 1
    Ár: 500 váltó
    Leírás: A használó egy szabad kezével képes célzottan pöckölni egy pénzérmét. Sebzést nem okoz, de igen zavaró.


  • Név: Előretörés/Battle Charge
    Szint: 2
    Ár: 1500 váltó
    Leírás: Hirtelen előretörés nagy sebességgel maximum négy méterre előre tartott fegyverrel, oldalirányban egy széllökéshez hasonló hullámot idéz elő, ami a közel tartózkodókat kibillentheti az egyensúlyukból, ha nem állnak stabilan. A támadás az alap fegyver kétszeres páncéltörő hatását kapja.


  • Név: Strike Back!
    Szint: 2.
    Ár: 1500 váltó
    Leírás: Ha a zsoldos egyhuzamban 5 közelharci támadást hárít anélkül, hogy ő támadna, a fegyvere egy kisebb lökést bocsát ki, ami megzavarja az ellenfelet, és lehetőséget ad az ellentámadásra. Öt percenként egyszer aktiválódik.


  • Név:  Enrage
    Szint: 3.
    Ár: 2000 váltó
    Leírás: Ha a zsoldos sérülést okoz ellenfelének, a következő támadása erejéig másfélszeres támadási sebessége lesz. A hatás nem halmozódik, ha a második csapás is betalál, akkor ugyanakkora marad a támadási sebesség, ha nem talál, akkor visszaáll az eredetire.


  • Név: Double Edge
    Szint: 4.
    Ár: 2500 váltó
    Leírás: A zsoldos egy vágást ejt a levegőben, majd ha egy percen belül egy ellenfelet eltalál az első vágással párhuzamosan, mindkét vágás egyszerre landol (Nem muszáj vele sérülést ejteni az ellenfélen!)


  • Név: Falmbard / Lángoló penge
    Szint: 3.
    Ár: 2000 váltó
    Leírás: A zsoldos egy különleges olajat ken a fegyverére, ami lángra lobbantja a fegyver támadó végét, amivel  így sokkal kellemetlenebb ellenfélként közelről találkozni. Kigyújthatja az eltalált célpontot. Tíz percig tart. Nagy mennyiségben áll rendelkezésre.


  • Név: Spider grip
    Szint: 3.
    Ár: 2000 váltó
    Leírás: A zsoldos varázserőt koncentrál a végtagjaiba, amitől azoknak valamivel jobb lesz a tapadása. Ideális fa-vagy falmászás, csúszós felületen való haladás könnyítéséhez, vagy ugrás után keletkező lendület könnyebb megfékezéséhez. Maximum szint*2 másodpercig tartható fent, utána 5 percig pihentetni kell. Nem kerül sok varázserőbe, mert azt nem elhasználja, inkább csak keringeti.


  • Név: Cripple
    Szint: 4.
    Ár: 2500 váltó
    Leírás: Egy erőteljesebb csapás, amit ha hárítanak, 5% eséllyel lezsibbasztja az eszközt tartó végtagot, legyen az fegyver, pajzs vagy karpáncél. Ha betalál a fegyver, vagy egyéb páncélozott testrészt ér, ez a hatás nem aktiválódik, csak a vágás ereje maga lesz nagyobb.


  • Név: Flogen / Szárnyalás
    Szint: 5.
    Ár: 3000 váltó
    Leírás: A zsoldos mágia segítségével a levegőbe veti magát, öt méter magasságig, hogy onnét támadjon a földi célpontokra, vagy épp elérhető közelségbe hozza a légi ellenfeleket. 10 percenként.



~Felszerelések~


Fegyverek:

  • Vengeance
    Típus: Egykezes kard
    KÉP: >>Katt<<

  • Fragarach
    Típus: Másfélkezes kard
    Leírás: Egy másfélkezes tünde stílusú, két élű acélkard, aminek élén rúnasor fut végig. Ha a méltó tulajdonosa feltesz a kardnak egy kérdést, akkor a rúnasorból kirajzolódik a pengére egy egyszavas, maximum tőmondatos válasz a kérdésre. Fontos: A kard nem lát a jövőbe. További tulajdonsága, hogy nem kopik, nem törik, használható egyéb mágikus kiegészítőkkel és képességekkel.
    KÉP: >>Katt<<
Egyéb:

  • Név: Miracle of the Sacred Eve
    Leírás: Egy apró harang, bronzból és aranyból kovácsolva, amely hetente egyszer a karácsonyi csoda kicsinyített mását idézi elő és békét sugároz mindenkire, aki hallja 2 percre. A varázslat hatása a használón mindenképpen érvényesül, az ellen nem lehet védekezni pl ha bedugaszolod a füled. Játékos karaktereken is működik, és a karakterekhez fűződő viszonyt figyelmen kívül hagyja. Ha olyan karakter, akit nem ért a hatása támadást indít valaki ellen, akit igen, a hatás megszűnik. A csengő hangja húsz méterig hallható.
    KÉP: >>Katt<<

  • Név: The Sunshard / Napszilánk
    Leírás: Egy apró kis nyakék, ami a napot ábrázolja, sugárkerítéssel. Naponta egyszer, ha úgy akarod, megzavarhatod az ellenfeled támadását azzal, hogy egy aprót, hirtelen villan. Csak is közvetlen közelben (egy méter távolság) működik, egy-két pillanatig hat csak a hatás, de mindenképp hatása van (nem lehet elkerülni semmiképp).
    KÉP: >>Katt<<Név: A Wolpertinger tojása
    Leírás: Egy arannyal, ezüsttel és bársonnyal fedett díszes tojás, amely megrázva csörgő hangot hallat mintha lenne benne valami. Ha a földre helyezi valaki és némi varázserőt fordít rá, naponta egyszer az óriásira nőtt vér-peltinger ideiglenes mása bújik elő belőle (a gazdája hozzáállásától függően élőholt vagy élő, csak hatalmas verzióban). A lény csatára nem alkalmas és egy percig tart neki fizikai alakot ölteni, ám képes igen nagy sebességgel szökdécselni, egy átlagos hátaslónál ötször gyorsabban téve meg ugyanazt a távot a játékossal a hátán. Egy óráig tartható fent, utána eltűnik és visszabújik a tojásába.
    KÉP:
    >>Katt<<

  • Név: Az elismerés jelvénye
    Leírás: Egy díszes, négy centiméter átmérőjű, kör alakú, fémből készült jelvény, melynek közepében egy arab kettes van. A jelvényt a karakter saját frakciójának, egy katonai képviselőjének felmutatva, a karakter némi elismerést kap, tiszteletteljesebben fog vele beszélni az, akinek bemutatja.
    KÉP: >>Katt<<

  • Név: Bódító ital
    Leírás: Pezsgő, átlátszó, jó illatú alkoholos ital. Kedvelt kábítószer. Hatás: A mérgezett egyén kedélyállapota javul, erős alkoholos bódulat lesz úrrá rajta, majd hallucinálni kezd. A hatás fél-, egy óráig tart. Mellékhatás: Már egy fogyasztás után is kialakulhat függőség.

  • Név: A pártfogó
    Ár: Nem cserélhető
    Leírás: Egy zsebben tárolható üvegcsébe zárt mágikus eredetű láng (valójában egy elképesztően kezdetleges elementál), ami feltartva három percen keresztül egy gyenge lámpás fényével képes világítani. Egy dugóval van a flaska ellátva, ha azt kihúzzák, akkor az üveg szájához tartott dolgokat néhány másodpercig képes meggyújtani, utána pihentetni kell, akár csak világítás után. Újrahasználási ideje két óra.
    KÉP: >>Katt<<

  • Név: Crown of Thorns
    Leírás: A tövislény elhalt darabjából készített, kényelmesen viselhetővé tövismentesített egyszerű fejdísz, tünde szemmel igen szép. Segítségével viselőik naponta egyszer képesek teljesen semlegesíteni egy természet alapú mágiát szinttől függetlenül.
    KÉP: >>Katt<<

  • Név: Ceann an Dullahan (A Fejnélküli Lovas Feje)
    Leírás: Egy két, egymáshoz szorosan rögzített rézkörből álló mágikus nyaklánc. Mágikus tulajdonsága abban rejlik, hogy alapvetően igen laza és könnyen nyújtható, ám a nyakra illesztve és megtekerve szorosan illeszkedik a viselője bőréhez (de nem szorítva azt). Másrészt a felső karimán végigsimítva láthatatlanná teszi a viselő fejét és nyakát a gyűrű síkjától felfelé, ezzel remek figyelemfelkeltést érve el. A hatás közben egyéb rejtőzködő vagy illúzió képesség nem használható.
    KÉP: >>Katt<<

  • Név: Evanescence
    Leírás: A Nachtraben családfő ajándéka, egy egy ember befogadására képes mágikus kör. Használatához nem kell mágusnak lenni, a karakterek természetes mágikus tere elég, hogy aktiválja. A kör összesen három alkalommal képes a karaktert egy általa már látott helyre teleportálni egy másodperc előkészítési idő után. A harmadik használat után a kör elhalványodik majd teljesen eltűnik.
    KÉP: >>Katt<<

  • Név: A harag emléke
    Ár: 1000 váltó
    Leírás: Nefilim mágiával a félangyalok képesek voltak egy apró borostyánba zárni Abaddón tüzének egyetlen kis lángját, majd az így készült nyakláncot átadták azoknak a hősöknek, akik túlélték a pusztítást. A láng magában nem képes sem ártani sem használni, ám a következő alkalommal, amikor viselője halálos csapást szenved el életre kap, széttöri a borostyánt és átjárja viselője testét, begyógyítva annak minden sebét. Ezután a tűz kihuny, és így elhasználódik.
    KÉP: >>Katt<<

  • Név: Heart of the Wild
    Ár: 2500 váltó
    Leírás: A karperec viselőjének karja átitatódik a természet mágiájával, így egy kemény és ellenálló fához hasonlóvá alakul. Ebben a formában sérülései másodpercek alatt gyógyulnak, ütőereje kétszeresére nő ujjai pedig karmokhoz hasonlóak és képesek átdöfni a nem fém páncélokat. A varázslat tíz percig tartható fenn, utána a karperec magától visszaveszi az energiát és fél napig pihen.
    KÉP: >>Katt<<

  • Név: Síol an Timthrial (Seed of the Cycle)
    Leírás: Egy apró nyaklánc, amely színes borostyánba zárva egy apró magot tartalmaz. A mag képes küldetésenként egyszer 15 perc leforgása alatt egy húsz méteres körben a használó által választott évszakot megjeleníteni. Ez magát a hely felépítését, növényeit, stb. nem változtatja meg, és általánosan minden évszak legszebb arcát mutatja (értsd: nem lehet vele seregeket akadályozó hófúvást vagy ellenfél életkedvét elvevő rekkenő hőséget okozni). Az évszak egy óráig marad meg, utána visszatér eredeti állapotába.
    KÉP: >>Katt<<

  • Név: Levedlett agancs
    Ár: 2000 váltó
    Leírás:A kalandor egyetlen torz testrésze, mely nem vált köddé, mikor visszaváltozott. Ez volt az egyik agancsa, egy nagyjából fél méter hosszú, egyenes csont, számos elágazással. A furcsa mágia maradéka ragadt ott benne, melytől napi egy órára egy nyúlszörny ügyességét adhatják maguknak vissza, nagy műgonddal ügyelve bármilyen náluk lévő, sérülékeny, vagy törékeny tárgy épségére, akár a harc hevében is. Az agancs emellett könnyen faragható, így szinte bármilyen fegyver vagy díszítőelem alapjául szolgálhat.

    //Note: mindenki adhat egy nevet, a saját levedlett agancsának. És ne feledjétek, az agancs alapanyag lehet bárminek, lehet egy lándzsa hegye, kard pengéje, nyílvessző, talizmán, mágusbot pengéje, amit csak akartok.//
    KÉP: >>Katt<<

  • Egy csokor virág
    KÉP: >>Katt<<


~Folyó és befejezett játékok~


Játék típusa
Játék neve
Játékostárs(ak)
Státusz
Magánjáték
Télidőben a mocsárban
Katt:
Lezárva
Küldetés
Brambles
Katt:
Lezárva
Küldetés
Tricked
Katt:
Lezárva
KRÓNIKA
Krónika: Ascensio
Katt:
Lezárva
A 80 NAP ALATT JÁTSZÓDÓ JÁTÉKOK ÉS KÜLDETÉSEK
Küldetés
Nem mind acél, ami fekete
Katt:
Lezárva
Magánjáték
A zsoldos, a bérgyilkos, a pap, a démon és a hercegnő
Katt:
Lezárva
Küldetés
Labirintus 2.
Katt:
Lezárva
Aréna
Amikor a gigászok összecsapnak... Karthágóban.
Katt:
Lezárva
ABADDÓN PUSZTÍTÁSA UTÁN JÁTSZÓDÓ JÁTÉKOK ÉS KÜLDETÉSEK
Frakcióküldetés
Age old mistakes
Katt:
Folyó
Magánküldetés
Celtic Dreams
Katt:
-
Lezárva

~Jutalmak~


Váltó és Tapasztalati pont:

Tárgyak:


~Kiadások~



Tárgyak:


  • Név: Heart of the Wild
    Ár: 2500 váltó
    Leírás: >Katt<

Képességek:

  • Név: Érmepöckölés/Coin Toss
    Ár: 500 váltó
    Leírás: >Katt<

  • Név: Előretörés/Battle Charge
    Ár: 1500 váltó
    Leírás:>Katt<

  • Név:  Betäuben / Kábítás
    Ár: 1000 váltó
    Leírás: >Katt<

  • Név: Schlachtruf / Csatakiáltás
    Ár: 1500 váltó
    Leírás: >Katt<

  • Név: Wanderer's Path / A vándor útja
    Ár: 2000 váltó
    Leírás: >Katt<

  • Név: Írni és olvasni tudás
    Ár: 500 váltó (Az egyháziak, varázslók, tudásdémonok, Neulanderek kezdéskor megkapják)
    Leírás: >Katt<

  • Név: Strike Back!
    Ár: 1500 váltó
    Leírás: >Katt<

  • Név: Enrage
    Ár: 2000 váltó
    Leírás:>Katt<

  • Név:  Double Edge
    Ár: 2500 váltó
    Leírás: >Katt<

  • Név: Falmbard / Lángoló Penge
    Ár: 2000 váltó
    Leírás: >Katt<

  • Név: Fáradhatatlan
    Ár: 500 váltó
    Leírás: >Katt<

  • Név: Spider Grip
    Ár: 2000 váltó
    Leírás: >Katt<

  • Név: Cripple
    Ár: 2500 váltó
    Leírás: >Katt<

  • Név: Flogen / Szárnyalás
    Ár: 3000 váltó
    Leírás: >Katt<



~Eredmények~



Chat:

  • "Megkenve NevetGéllel"
    Mondj 5 lloydi minőségű rossz szóviccet chaten.
    Jutalom: -

  • "Resist arrest"
    Érj el egy kickelést chaten.
    Jutalom: -

Találkozások:
  • "Milyen Darrakard?"
    Találkozz Darrakard karakterével a játéktéren úgy, hogy mesélő mozgatja.
    Jutalom: 20 xp


  • "A ruha a bűn"
    Talákozz Karl von Dornburg nagyúrral a játéktéren.
    Jutalom: 20 xp


  • "A titkos ajtó őre"
    Találkozz Johannes von Nachtraben nagyúrral a játéktéren, és őrizd is meg a találkozás emlékét.
    Jutalom: 20 xp

Hozzászólások:
  • "F*ck the Staff"
    Írj legalább egy 3000 szavas hozzászólást, ami majd a staff tagoknak végig kell olvasni.
    Jutalom: 100 váltó


  • "Lylinovista"
    Írj egy legalább 4500 szavas hozzászólást bárhová.
    Jutalom: 100 váltó
Küldetések:
  • "Nehéz szülés"
    Fejezz be egy legalább kilenc hónapon át tartó küldetést.
    Jutalom: 20 xp
Egyéb:
  • "Natural 20"
    Hajts végre egy mesélt játékban valamilyen olyan tettet, amit csakis a jó szerencsének, vagy a mesélő jóindulatának köszönhetően sikerülhetett, s jó eséllyel máskülönben lehetetlen lenne.
    Jutalom: -

https://szuleink.hungarianforum.com

3Próbálgatások Empty Re: Próbálgatások Hétf. Jan. 13, 2020 3:51 pm

Admin

Admin
Admin
Admin

A próféta
Insert idézet

Gibbor (Hős)


Próbálgatások Skilltree

  • Név:Sh'meymiy Shir'yon (Égi vért)
    Típus: Bűbáj (Fenntartott, idézés 1/2 kör)
    Erősség: I.
    Ár: 1000 váltó
    Felhasználás: Szövetség alapú
    Leírás: A Nefilimek képesek a Veroniára vigyázó angyalok erejéből meríteni, és azt fizikai formákba ölteni. Ezzel a képességgel a próféták a saját félangyali valójukat vetítik ki, egy rájuk jellemző fegyvert létrehozva. Bármeddig fenn tudják tartani, és ez az egyetlen, amit a többi formával együtt is képesek használni. A próféta jelezze, hogy mi ez a fegyver!

  • Név: Melek (Uralkodó)
    Típus: Mágia
    Erősség: IIa.
    Ár: 2500 váltó
    Felhasználás: Szövetség alapú
    Leírás: A próféta az uralkodók védőangyalának erejét idézi meg, ami egy jogarként testesül meg. Ezzel nem csak erős közelharci támadásokat tud kivitelezni, de puszta jelenlétével is inspirálja a jelenlévő szövetségeseit, nehezítve a mentális behatolást és csökkentve az elmére ható hatásokat.

  • Név:  Migdal (Torony)
    Típus: Mágia
    Erősség: IIb.
    Ár: 2500 váltó
    Felhasználás: Szövetség alapú
    Leírás: A tornyok és őrbástyák angyala, erejével a próféta képes egy másfél méter magas, fél méter széles toronypajzsot megidézni. A pajzs szent erővel telt, így jelentős fizikai ellenálláson kívül képes megállítani a szentségtelen mágikus lövedékeket is. Jelentős súlya miatt mozgatni csak nagyon minimálisan lehet, leginkább negyedfordulatok formájában körönként. Négy körig tartható fent.

  • Név: Koah (Erő)
    Típus: Bűbáj
    Erősség: III.
    Ár: 4000 váltó
    Felhasználás: Szövetség alapú
    Leírás: Az erő angyala, melynek megtestesülése két aranyló karperec. Erejét megidézve a próféta fizikai képességei egyenlőek lesznek négy körig egy célpont élőlényével.

  • Név: Mishpat (Ítélet)
    Típus: Mágia
    Erősség: IV.
    Ár: 5500 váltó
    Felhasználás: Szövetség alapú
    Leírás:A jogos büntetés angyalának erejével a próféta bőrén izzó repedések futnak szét és szent láng öleli körbe. Érintése erősen éget mindenkit, akit a nefilim bűnösnek talál, elméjét pedig a szent küldetéstudat szállja meg, így nem érez sem fájdalmat, sem félelmet, sem fáradtságot, valamint képes ideiglenesen elnyomni bármilyen hatást, ami a harci potenciálját csökkentené. Három körig tart.

Jiddoni (Láng)


Próbálgatások Skilltree

  • Név: Kesem (Mágia)
    Típus: Bűbáj (Fenntartott)
    Erősség: I.
    Ár: 1000 váltó
    Felhasználás: Szövetség alapú
    Leírás: A Veroniát átlengő mágia őrangyalának az ereje, ami a próféta kezében egy kehelyként manifesztálódik. A serleg egy folyadékot tartalmaz, amivel képes lesz egy egyszerű elemi (föld, tűz, víz, szél) mágiát használni, ami egy lövedék-típusú varázslat. A nefilim a képesség aktiválásakor eldöntheti az elemet, de az a csata végéig úgy is marad.

  • Név: Semesh (Nap)
    Típus: Bűbáj (1/3 kör)
    Erősség: IIa.
    Ár: 2500 váltó
    Felhasználás: Szövetség alapú
    Leírás:A próféta a Nap angyalának erejét hívja segítségül, és ez egy koronaként manifesztálódik. A nefilim így képes a kezéből vakító és égető fénysugarakat manifesztálni.

  • Név: Kokav (Csillag)
    Típus: Bűbáj (1/4 kör)
    Erősség: IIb.
    Ár: 2500 váltó
    Felhasználás: Szövetség alapú
    Leírás: A próféta ezúttal a Veronia egének csillagait, különösképp az Esthajnalcsillag angyalát hívja segítségül, amely fényt és reményt hoz a világba. Egy apró fényekből álló palástként jelenik meg, amellyel a próféta képes egy közepesen erős gyógyító mágia használatára. Ehhez a prófétának a sérültön kell tartania a kezét, maga a gyógyulás pedig egy egész kört igénybe vesz.

  • Név: Sair (Ördög)
    Típus: Mágia
    Erősség: III.
    Ár: 4000 váltó
    Felhasználás: Szövetség alapú
    Leírás: A kísértő bukott angyal ereje, amely képes a valóságot másnak feltüntetni. A próféta által megidézett aspektusa egy ötven méter sugarú illúzió, ami kifejezetten ijesztő és sötét, minden veszélyesnek és ártalmasnak tűnik benne. 5 körig vagy megszüntetésig marad fent, illetve ha a próféta megsérül közben, akkor a varázslat magától szertefoszlik.

  • Név: Olam (Világ)
    Típus: Mágia
    Erősség: IV.
    Ár: 5500 váltó
    Felhasználás: Szövetség alapú
    Leírás: Veronia világának erejéből merítve a nefilim képes érinthetetlen sztázisba tenni egy kiválasztott célpontot öt kör erejéig. A célpont ebben az állapotban nem tud megsérülni, állapota nem romolhat tovább, nem tud mozogni és varázsolni, valamint nem is tud magáról és az őt körülvevő világról.

Az apostol

Insert idézet


Malik (Uralkodó)


Próbálgatások Skilltree

  • Név: A nyelvek áldása
    Típus: Passzív
    Erősség: I.
    Ár: 1000 váltó
    Felhasználás: Szövetség alapú
    Leírás: Az apostoloknak mindenhova el kell vinni Isten üzenetét, és ez csakis úgy lehetséges, ha jól szót értenek bárkivel. Ez egy passzív képesség, melynek segítségével a nefilim képes lesz egy, a kezében tartott könyv nyelvét és a benne található összes szó használatát megérteni, amíg azt a kezében tartja.


  • Név: A szó áldása
    Típus: Bűbáj
    Erősség: IIa.
    Ár: 2500 váltó
    Felhasználás: Szövetség alapú
    Leírás:Az apostol Isten üzenetét hordozza, mint egy valódi angyal. Ezzel a képességgel naponta egyszer, közvetlenül szóban is megkaphatják Isten üzenetét, egyenest tőle (ez egy mesélői beavatkozás képében jelenik meg).

  • Név: Próféták áldása
    Típus: Bűbáj (Fenntartott)
    Erősség: IIb.
    Ár: 2500 váltó
    Felhasználás: Szövetség alapú
    Leírás: Az apostol képes magát vagy egy prófétát Isten erejével átitatni, így annak hangja megerősödik. Tiszteletet és félelmet kelt azokban, akik hallják.

  • Név: A béke áldása
    Típus: Mágia
    Erősség: III.
    Ár: 4000 váltó
    Felhasználás: Szövetség alapú
    Leírás:  Az apostol a béke hírét hozza, így ezzel a képességgel képes az épp rá agresszív ellenfeleket, vagyis ezekből egy darabot, teljesen lenyugtatni.

  • Név: A Hit áldása
    Típus: Mágia
    Erősség: IV.
    Ár: 5500 váltó
    Felhasználás: Szövetség alapú
    Leírás:  Az apostolok kötődése felmenőikhez félangyali voltuk miatt nagyon erős. Ezzel a képességgel képesek külsejüket egy angyaléhoz hasonlóvá tenni, félelmet és alázatot keltve mindenkiben, aki ránéz. Szárnyakat is kap a három körös időtartamra.


Niddat (Egyenlők)





Próbálgatások Skilltree

  • Név: A föld áldása
    Típus: Bűbáj (Fenntartott)
    Erősség: I.
    Ár: 1000 váltó
    Felhasználás: Szövetség alapú
    Leírás: A természet elemei is az apostol segítségére vannak, a föld méghozzá úgy, hogy ha a nefilim közvetlen a földön áll, egy homok és porfelhő kerekedik köré, ami megkönnyíti a menekülését szoros helyzetekben.

  • Név: A tűz áldása
    Típus: Bűbáj (1/2 kör)
    Erősség: IIa.
    Ár: 2500 váltó
    Felhasználás: Szövetség alapú
    Leírás:Az apostol, hogyha a helyzet úgy kívánja, képes a körülötte lévő tüzek fényességének változtatására. Meg is tudja növelni például a fáklyák fényerejét, míg akár el is homályosíthatja azokat a baljós hangulat megteremtéséhez vagy a rejtőzködéshez.

  • Név:A víz áldása
    Típus: Bűbáj (Fenntartott)
    Erősség: IIb.
    Ár: 2500 váltó
    Felhasználás: Szövetség alapú
    Leírás:Az apostolok számára a víz sem lehet akadály, ezzel a képességgel ideiglenesen képesek a víz felszínén könnyedén járni.

  • Név: A szél áldása
    Típus: Mágia (Fenntartott)
    Erősség: III.
    Ár: 4000 váltó
    Felhasználás: Szövetség alapú
    Leírás: A levegő is segíti az apostolt, méghozzá úgy, hogy némi varázserőért cserébe képes lesz akár szárnyak nélkül is repülni öt kör erejéig. Magán kívül legfeljebb egyetlen könnyűpáncélos társát bírja el.

  • Név:  Nevek áldása
    Típus: Mágia
    Erősség: IV.
    Ár: 5500 váltó
    Felhasználás: Szövetség alapú
    Leírás: Az apostol, hogy az üldöztetések elől megmenekülhessen, egy egyeztetés erejéig képes mind a kinézetét, mind a hangját elváltoztatni teljesen. A kisugárzását, amit a démonok képesek megérezni, ezzel nem nyomhatja el.

[/list]
[/td]
[/tr]
[/table]

https://szuleink.hungarianforum.com

Ajánlott tartalom



Vissza az elejére  Üzenet [1 / 1 oldal]

Engedélyek ebben a fórumban:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.