Belépés

Elfelejtettem a jelszavam!



Latest topics
» Próbálgatások
Szomb. Ápr. 28, 2018 9:19 pm by Admin

» Your first subject
Pént. Feb. 02, 2018 9:55 pm by Darrakard

Augusztus 2018
Hétf.KeddSzer.Csüt.Pént.Szomb.Vas.
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Calendar Calendar

Statistics
Összesen 2 regisztrált felhasználónk van.
Legújabb felhasználó: Darrakard

Jelenleg összesen 4 hozzászólás olvasható. in 2 subjects

You are not connected. Please login or register

Próbálgatások

Go down  Üzenet [1 / 1 oldal]

1 Próbálgatások on Szomb. Ápr. 28, 2018 8:04 pm

Admin

avatar
Admin
Admin
Szabadon lehet garázdálkodni mindennel.

Felhasználó profiljának megtekintése http://szuleink.hungarianforum.com

2 Re: Próbálgatások on Szomb. Ápr. 28, 2018 9:19 pm

Admin

avatar
Admin
Admin

~Adatok~



Alapadatok:
Név: Lance Kalver
Titulus: Veronia Vándora
Faj: Tünde
Frakció: N/A
Kaszt: Zsoldos
Nem: Férfi
Kor: 22

Út:

A Nomád útja: Azon karakterek tartoznak ide, akik őrposzt vagy székhely hiányában, vagy ezek ellenére Veronia tájai róják, sosem maradva sokáig egy helyen.
Bónusz: 100 TP Havonta, amennyiben a karakter aktív volt.
Kinézet:
Magasabb, 180 cm körüli szikár alak, látszólag nem különösebben izmos, ez azonban a tündékre jellemző szálkásság miatt van, fizikailag sem gyenge. A haja fehér, a füle pedig tünde létéhez híven hosszú és hegyes. Az eddigi csatáiból adódóan van jópár sebhely a teste különböző részein. A nagyvilág előtt általában csuklyában mutatkozik. Ez régebben azért volt, mert nem akarta mutatni, hogy tünde, most már inkább csak megszokás kérdése. Több sebhelye van már a kalandjaiból az egész testén, így az arcán is, a legszembetűnőbb a homlokán lévő kis vágás mellett a bal szemén át húzódó sebhely, amit egy bizonyos arkán mágus okozott a lövedékeivel.
Jellem:
A kisgyerekkori traumából adódóan egy kicsit még nehezebben nyílik meg, de a tartása mindig egyenes és büszke, büszke arra, hogy ő tünde. Nyelve éles, és szívesen köszörüli azokon, akik becsmérelik. A hitét elvesztette a támadás után, így teljesen kötetlenül mozog a nagyvilágban, nem törődve azzal, hogy mások szerint mi lenne a helyes, azt teszi, amit jónak gondol. Felbérlőivel szemben sem mutat különösebb tiszteletet, csak éppen annyit, ami nem fogja meggyőzni őket arról, hogy más munkájába kelljen fektetni a pénzüket, a társaival adott esetben viszont hajlandó (egy kis idő után) megismerkedni legalább annyira, hogy ne ismeretlenként harcoljanak egymás mellett. A szeméből határozottság és tettrekészség sugárzik. Nagyon fel tudja dühíteni, ha egy elhibázott csapás miatt szenved az egyik áldozata, a fájdalommentességet kedveli inkább, amikor dolgozik. Célt keres magának, jelenleg csak tengődik egyik napról a másikra, és várja, hogy mi lesz vele.


~Képességek~



PASSZÍV:
Személyes passzívok:

  • Cold bloodlust
    Leírás: Lance kifejezetten szeret felfedezés nélkül, meglepetésszerűen egyetlen támadással végezni a célpontjaival így amennyiben ez sikerül neki, varázserejének 20%-át visszatölti ezzel.

  • Név: Fae-touched
    Leírás: Lance töltött annyi időt tündérvarázslatok hatása alatt, hogy a természettel jobban összehangolódott, mint a legtöbben. Ennek eredményeképpen ha Lance a természetben van, érzékei kétszer olyan hatékonyak, mint általában, azonban kompenzálni is gyorsabban képes, így például a túl erős hangok vagy fények nincsenek rá erősebb negatív hatással.

Egyéb passzív:

  • Név: Szerencsefia
    Szint: 1
    Leírás: Az adott tárgyat, mint például ruhadarabot, ékszert, vagy más egyéb tárgyat megbűvölnek hogy szerencsét hozzon a gazdájának. Nem kell nagy dologra gondolni, csak egészen apróságokra, mint például egy elveszett tárgy megtalálása, plusz információ egy NJK-val való beszélgetés esetén, siker a kockázáskor, stb... Az szerencsés helyzetet a Mesélő dönti el, illetve olyan helyzetben amikor nincs mesélő, a karakter maga dönthet a helyzetről, viszont figyelembe kell venni, hogy ezek csak apróságokra vonatkoznak. Három napig érvényes, viszont naponta két alkalommal fejti ki hatását.

  • Név: Wanderer's Path / A vándor útja
    Szint: 3
    Ár: 2000 váltó
    Leírás: A tünde képessé válik könnyedén mozogni a fák ágai között, valamint az egyik fáról a másikra ugrás sem okoz gondot ezentúl neki. Természetesen az ágnak el kell bírnia a tündét! Passzív.

  • Név: Írni és olvasni tudás
    Szint: 1
    Ár: 500 váltó (Az egyháziak, varázslók, tudásdémonok, Neulanderek kezdéskor megkapják)
    Leírás: Csak úgy mint nálunk, a középkorban sem volt sosem biztosnak vett dolog az, hogy egy ember képes-e olvasni vagy sem... Még nemesek is akadtak, akiknek fogalma sem volt a betűvetésről, ám szerencsére aki felszerelkezik eme képességgel, annak nem lehet efféle gondja.

  • Név: Fáradhatatlan
    Ár: 500 váltó
    Szószám a tanulásról: 500 szó
    Leírás: Erre vagy éppen arra, de akárhogyan is nézzük, az utazás egy rettenetesen fárasztó dolog. Egy hosszú, végig gyalogolt nap után az embernek nem sok ereje van már harcolni, s természetesen komolyan visszaesik a felkészültsége is. A Fáradhatatlan képességgel rendelkező karakter képes akár két napot is kibírni jelentősebb pihenés nélkül, megnövelve akár a menekülési távot, akár simán az utazás sebességét. Harcot nem befolyásol.
AKTÍV
  • Név: Eilen / Sietség
    Szint: 1.
    Ár: Zsoldosok kezdéskor ingyen megkapják, 1000 váltó
    Leírás: A zsoldos mozgási és támadási sebessége is körülbelül másfélszeresére nő megközelítőleg öt percre.


  • Név:  Betäuben / Kábítás
    Szint: 1.
    Ár: 1000 váltó
    Leírás: A zsoldos fegyvere tompa részével (pl. markolat) üti meg ellenfele fejét, egy másodpercig megakadályozva a koncentrációban. Időnyerésnek jó, mivel komoly sérülést nem okoz.


  • Név: Schlachtruf / Csatakiáltás
    Szint: 2.
    Ár: 1500 váltó
    Leírás: A zsoldos felkiált, magára vonva az ellenfelek figyelmét és kényszerítve őket, hogy a zsoldost támadják a csapattársak helyett.


  • Név: Érmepöckölés/Coin Toss
    Szint: 1
    Ár: 500 váltó
    Leírás: A használó egy szabad kezével képes célzottan pöckölni egy pénzérmét. Sebzést nem okoz, de igen zavaró.


  • Név: Előretörés/Battle Charge
    Szint: 2
    Ár: 1500 váltó
    Leírás: Hirtelen előretörés nagy sebességgel maximum négy méterre előre tartott fegyverrel, oldalirányban egy széllökéshez hasonló hullámot idéz elő, ami a közel tartózkodókat kibillentheti az egyensúlyukból, ha nem állnak stabilan. A támadás az alap fegyver kétszeres páncéltörő hatását kapja.


  • Név: Strike Back!
    Szint: 2.
    Ár: 1500 váltó
    Leírás: Ha a zsoldos egyhuzamban 5 közelharci támadást hárít anélkül, hogy ő támadna, a fegyvere egy kisebb lökést bocsát ki, ami megzavarja az ellenfelet, és lehetőséget ad az ellentámadásra. Öt percenként egyszer aktiválódik.


  • Név:  Enrage
    Szint: 3.
    Ár: 2000 váltó
    Leírás: Ha a zsoldos sérülést okoz ellenfelének, a következő támadása erejéig másfélszeres támadási sebessége lesz. A hatás nem halmozódik, ha a második csapás is betalál, akkor ugyanakkora marad a támadási sebesség, ha nem talál, akkor visszaáll az eredetire.


  • Név: Double Edge
    Szint: 4.
    Ár: 2500 váltó
    Leírás: A zsoldos egy vágást ejt a levegőben, majd ha egy percen belül egy ellenfelet eltalál az első vágással párhuzamosan, mindkét vágás egyszerre landol (Nem muszáj vele sérülést ejteni az ellenfélen!)


  • Név: Falmbard / Lángoló penge
    Szint: 3.
    Ár: 2000 váltó
    Leírás: A zsoldos egy különleges olajat ken a fegyverére, ami lángra lobbantja a fegyver támadó végét, amivel  így sokkal kellemetlenebb ellenfélként közelről találkozni. Kigyújthatja az eltalált célpontot. Tíz percig tart. Nagy mennyiségben áll rendelkezésre.


  • Név: Spider grip
    Szint: 3.
    Ár: 2000 váltó
    Leírás: A zsoldos varázserőt koncentrál a végtagjaiba, amitől azoknak valamivel jobb lesz a tapadása. Ideális fa-vagy falmászás, csúszós felületen való haladás könnyítéséhez, vagy ugrás után keletkező lendület könnyebb megfékezéséhez. Maximum szint*2 másodpercig tartható fent, utána 5 percig pihentetni kell. Nem kerül sok varázserőbe, mert azt nem elhasználja, inkább csak keringeti.


  • Név: Cripple
    Szint: 4.
    Ár: 2500 váltó
    Leírás: Egy erőteljesebb csapás, amit ha hárítanak, 5% eséllyel lezsibbasztja az eszközt tartó végtagot, legyen az fegyver, pajzs vagy karpáncél. Ha betalál a fegyver, vagy egyéb páncélozott testrészt ér, ez a hatás nem aktiválódik, csak a vágás ereje maga lesz nagyobb.


  • Név: Flogen / Szárnyalás
    Szint: 5.
    Ár: 3000 váltó
    Leírás: A zsoldos mágia segítségével a levegőbe veti magát, öt méter magasságig, hogy onnét támadjon a földi célpontokra, vagy épp elérhető közelségbe hozza a légi ellenfeleket. 10 percenként.



~Felszerelések~


Fegyverek:

  • Vengeance
    Típus: Egykezes kard
    KÉP: >>Katt<<

  • Fragarach
    Típus: Másfélkezes kard
    Leírás: Egy másfélkezes tünde stílusú, két élű acélkard, aminek élén rúnasor fut végig. Ha a méltó tulajdonosa feltesz a kardnak egy kérdést, akkor a rúnasorból kirajzolódik a pengére egy egyszavas, maximum tőmondatos válasz a kérdésre. Fontos: A kard nem lát a jövőbe. További tulajdonsága, hogy nem kopik, nem törik, használható egyéb mágikus kiegészítőkkel és képességekkel.
    KÉP: >>Katt<<
Egyéb:

  • Név: Miracle of the Sacred Eve
    Leírás: Egy apró harang, bronzból és aranyból kovácsolva, amely hetente egyszer a karácsonyi csoda kicsinyített mását idézi elő és békét sugároz mindenkire, aki hallja 2 percre. A varázslat hatása a használón mindenképpen érvényesül, az ellen nem lehet védekezni pl ha bedugaszolod a füled. Játékos karaktereken is működik, és a karakterekhez fűződő viszonyt figyelmen kívül hagyja. Ha olyan karakter, akit nem ért a hatása támadást indít valaki ellen, akit igen, a hatás megszűnik. A csengő hangja húsz méterig hallható.
    KÉP: >>Katt<<

  • Név: The Sunshard / Napszilánk
    Leírás: Egy apró kis nyakék, ami a napot ábrázolja, sugárkerítéssel. Naponta egyszer, ha úgy akarod, megzavarhatod az ellenfeled támadását azzal, hogy egy aprót, hirtelen villan. Csak is közvetlen közelben (egy méter távolság) működik, egy-két pillanatig hat csak a hatás, de mindenképp hatása van (nem lehet elkerülni semmiképp).
    KÉP: >>Katt<<Név: A Wolpertinger tojása
    Leírás: Egy arannyal, ezüsttel és bársonnyal fedett díszes tojás, amely megrázva csörgő hangot hallat mintha lenne benne valami. Ha a földre helyezi valaki és némi varázserőt fordít rá, naponta egyszer az óriásira nőtt vér-peltinger ideiglenes mása bújik elő belőle (a gazdája hozzáállásától függően élőholt vagy élő, csak hatalmas verzióban). A lény csatára nem alkalmas és egy percig tart neki fizikai alakot ölteni, ám képes igen nagy sebességgel szökdécselni, egy átlagos hátaslónál ötször gyorsabban téve meg ugyanazt a távot a játékossal a hátán. Egy óráig tartható fent, utána eltűnik és visszabújik a tojásába.
    KÉP:
    >>Katt<<

  • Név: Az elismerés jelvénye
    Leírás: Egy díszes, négy centiméter átmérőjű, kör alakú, fémből készült jelvény, melynek közepében egy arab kettes van. A jelvényt a karakter saját frakciójának, egy katonai képviselőjének felmutatva, a karakter némi elismerést kap, tiszteletteljesebben fog vele beszélni az, akinek bemutatja.
    KÉP: >>Katt<<

  • Név: Bódító ital
    Leírás: Pezsgő, átlátszó, jó illatú alkoholos ital. Kedvelt kábítószer. Hatás: A mérgezett egyén kedélyállapota javul, erős alkoholos bódulat lesz úrrá rajta, majd hallucinálni kezd. A hatás fél-, egy óráig tart. Mellékhatás: Már egy fogyasztás után is kialakulhat függőség.

  • Név: A pártfogó
    Ár: Nem cserélhető
    Leírás: Egy zsebben tárolható üvegcsébe zárt mágikus eredetű láng (valójában egy elképesztően kezdetleges elementál), ami feltartva három percen keresztül egy gyenge lámpás fényével képes világítani. Egy dugóval van a flaska ellátva, ha azt kihúzzák, akkor az üveg szájához tartott dolgokat néhány másodpercig képes meggyújtani, utána pihentetni kell, akár csak világítás után. Újrahasználási ideje két óra.
    KÉP: >>Katt<<

  • Név: Crown of Thorns
    Leírás: A tövislény elhalt darabjából készített, kényelmesen viselhetővé tövismentesített egyszerű fejdísz, tünde szemmel igen szép. Segítségével viselőik naponta egyszer képesek teljesen semlegesíteni egy természet alapú mágiát szinttől függetlenül.
    KÉP: >>Katt<<

  • Név: Ceann an Dullahan (A Fejnélküli Lovas Feje)
    Leírás: Egy két, egymáshoz szorosan rögzített rézkörből álló mágikus nyaklánc. Mágikus tulajdonsága abban rejlik, hogy alapvetően igen laza és könnyen nyújtható, ám a nyakra illesztve és megtekerve szorosan illeszkedik a viselője bőréhez (de nem szorítva azt). Másrészt a felső karimán végigsimítva láthatatlanná teszi a viselő fejét és nyakát a gyűrű síkjától felfelé, ezzel remek figyelemfelkeltést érve el. A hatás közben egyéb rejtőzködő vagy illúzió képesség nem használható.
    KÉP: >>Katt<<

  • Név: Evanescence
    Leírás: A Nachtraben családfő ajándéka, egy egy ember befogadására képes mágikus kör. Használatához nem kell mágusnak lenni, a karakterek természetes mágikus tere elég, hogy aktiválja. A kör összesen három alkalommal képes a karaktert egy általa már látott helyre teleportálni egy másodperc előkészítési idő után. A harmadik használat után a kör elhalványodik majd teljesen eltűnik.
    KÉP: >>Katt<<

  • Név: A harag emléke
    Ár: 1000 váltó
    Leírás: Nefilim mágiával a félangyalok képesek voltak egy apró borostyánba zárni Abaddón tüzének egyetlen kis lángját, majd az így készült nyakláncot átadták azoknak a hősöknek, akik túlélték a pusztítást. A láng magában nem képes sem ártani sem használni, ám a következő alkalommal, amikor viselője halálos csapást szenved el életre kap, széttöri a borostyánt és átjárja viselője testét, begyógyítva annak minden sebét. Ezután a tűz kihuny, és így elhasználódik.
    KÉP: >>Katt<<

  • Név: Heart of the Wild
    Ár: 2500 váltó
    Leírás: A karperec viselőjének karja átitatódik a természet mágiájával, így egy kemény és ellenálló fához hasonlóvá alakul. Ebben a formában sérülései másodpercek alatt gyógyulnak, ütőereje kétszeresére nő ujjai pedig karmokhoz hasonlóak és képesek átdöfni a nem fém páncélokat. A varázslat tíz percig tartható fenn, utána a karperec magától visszaveszi az energiát és fél napig pihen.
    KÉP: >>Katt<<

  • Név: Síol an Timthrial (Seed of the Cycle)
    Leírás: Egy apró nyaklánc, amely színes borostyánba zárva egy apró magot tartalmaz. A mag képes küldetésenként egyszer 15 perc leforgása alatt egy húsz méteres körben a használó által választott évszakot megjeleníteni. Ez magát a hely felépítését, növényeit, stb. nem változtatja meg, és általánosan minden évszak legszebb arcát mutatja (értsd: nem lehet vele seregeket akadályozó hófúvást vagy ellenfél életkedvét elvevő rekkenő hőséget okozni). Az évszak egy óráig marad meg, utána visszatér eredeti állapotába.
    KÉP: >>Katt<<

  • Név: Levedlett agancs
    Ár: 2000 váltó
    Leírás:A kalandor egyetlen torz testrésze, mely nem vált köddé, mikor visszaváltozott. Ez volt az egyik agancsa, egy nagyjából fél méter hosszú, egyenes csont, számos elágazással. A furcsa mágia maradéka ragadt ott benne, melytől napi egy órára egy nyúlszörny ügyességét adhatják maguknak vissza, nagy műgonddal ügyelve bármilyen náluk lévő, sérülékeny, vagy törékeny tárgy épségére, akár a harc hevében is. Az agancs emellett könnyen faragható, így szinte bármilyen fegyver vagy díszítőelem alapjául szolgálhat.

    //Note: mindenki adhat egy nevet, a saját levedlett agancsának. És ne feledjétek, az agancs alapanyag lehet bárminek, lehet egy lándzsa hegye, kard pengéje, nyílvessző, talizmán, mágusbot pengéje, amit csak akartok.//
    KÉP: >>Katt<<

  • Egy csokor virág
    KÉP: >>Katt<<


~Folyó és befejezett játékok~


Játék típusa
Játék neve
Játékostárs(ak)
Státusz
Magánjáték
Télidőben a mocsárban
Katt:
Lezárva
Küldetés
Brambles
Katt:
Lezárva
Küldetés
Tricked
Katt:
Lezárva
KRÓNIKA
Krónika: Ascensio
Katt:
Lezárva
A 80 NAP ALATT JÁTSZÓDÓ JÁTÉKOK ÉS KÜLDETÉSEK
Küldetés
Nem mind acél, ami fekete
Katt:
Lezárva
Magánjáték
A zsoldos, a bérgyilkos, a pap, a démon és a hercegnő
Katt:
Lezárva
Küldetés
Labirintus 2.
Katt:
Lezárva
Aréna
Amikor a gigászok összecsapnak... Karthágóban.
Katt:
Lezárva
ABADDÓN PUSZTÍTÁSA UTÁN JÁTSZÓDÓ JÁTÉKOK ÉS KÜLDETÉSEK
Frakcióküldetés
Age old mistakes
Katt:
Folyó
Magánküldetés
Celtic Dreams
Katt:
-
Lezárva

~Jutalmak~


Váltó és Tapasztalati pont:

Tárgyak:


~Kiadások~



Tárgyak:


  • Név: Heart of the Wild
    Ár: 2500 váltó
    Leírás: >Katt<

Képességek:

  • Név: Érmepöckölés/Coin Toss
    Ár: 500 váltó
    Leírás: >Katt<

  • Név: Előretörés/Battle Charge
    Ár: 1500 váltó
    Leírás:>Katt<

  • Név:  Betäuben / Kábítás
    Ár: 1000 váltó
    Leírás: >Katt<

  • Név: Schlachtruf / Csatakiáltás
    Ár: 1500 váltó
    Leírás: >Katt<

  • Név: Wanderer's Path / A vándor útja
    Ár: 2000 váltó
    Leírás: >Katt<

  • Név: Írni és olvasni tudás
    Ár: 500 váltó (Az egyháziak, varázslók, tudásdémonok, Neulanderek kezdéskor megkapják)
    Leírás: >Katt<

  • Név: Strike Back!
    Ár: 1500 váltó
    Leírás: >Katt<

  • Név: Enrage
    Ár: 2000 váltó
    Leírás:>Katt<

  • Név:  Double Edge
    Ár: 2500 váltó
    Leírás: >Katt<

  • Név: Falmbard / Lángoló Penge
    Ár: 2000 váltó
    Leírás: >Katt<

  • Név: Fáradhatatlan
    Ár: 500 váltó
    Leírás: >Katt<

  • Név: Spider Grip
    Ár: 2000 váltó
    Leírás: >Katt<

  • Név: Cripple
    Ár: 2500 váltó
    Leírás: >Katt<

  • Név: Flogen / Szárnyalás
    Ár: 3000 váltó
    Leírás: >Katt<



~Eredmények~



Chat:

  • "Megkenve NevetGéllel"
    Mondj 5 lloydi minőségű rossz szóviccet chaten.
    Jutalom: -

  • "Resist arrest"
    Érj el egy kickelést chaten.
    Jutalom: -

Találkozások:
  • "Milyen Darrakard?"
    Találkozz Darrakard karakterével a játéktéren úgy, hogy mesélő mozgatja.
    Jutalom: 20 xp


  • "A ruha a bűn"
    Talákozz Karl von Dornburg nagyúrral a játéktéren.
    Jutalom: 20 xp


  • "A titkos ajtó őre"
    Találkozz Johannes von Nachtraben nagyúrral a játéktéren, és őrizd is meg a találkozás emlékét.
    Jutalom: 20 xp

Hozzászólások:
  • "F*ck the Staff"
    Írj legalább egy 3000 szavas hozzászólást, ami majd a staff tagoknak végig kell olvasni.
    Jutalom: 100 váltó


  • "Lylinovista"
    Írj egy legalább 4500 szavas hozzászólást bárhová.
    Jutalom: 100 váltó
Küldetések:
  • "Nehéz szülés"
    Fejezz be egy legalább kilenc hónapon át tartó küldetést.
    Jutalom: 20 xp
Egyéb:
  • "Natural 20"
    Hajts végre egy mesélt játékban valamilyen olyan tettet, amit csakis a jó szerencsének, vagy a mesélő jóindulatának köszönhetően sikerülhetett, s jó eséllyel máskülönben lehetetlen lenne.
    Jutalom: -

Felhasználó profiljának megtekintése http://szuleink.hungarianforum.com

Vissza az elejére  Üzenet [1 / 1 oldal]

Permissions in this forum:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.